sobota, 13 grudnia 2014

CASUAL OUTFIT / ADIDAS GLC

W końcu dodaje wpis, po dłuższej nieobecności. Dzisiaj mam dla was strój, w którym czuje się najlepiej. W zimę nadchodzi czas na sweterki i bluzy, w których lubię chodzić. Główną częścią outfitu na dzisiaj są buty, które sobie ostatnio kupiłam. Mam je zaledwie kilka dni, ale już stały się moimi ulubionymi butami. Jest mi w nich ciepło,wygodnie i nadają się na zimniejszą porę. Długo myślałam jakie buty kupić, nie mogłam się zdecydować między tymi a Jordanami, ale cieszę się, że wybrałam te. Jestem z nich w 100% zadowolona i polecam.





















czapka - cropp
kurtka - H&M
torebka - targ
spodnie - pull&bear
buty - www.adidas.pl
bluza czarna - terranova
zegarek - allegro
łańcuch - H&M
sweterek w paski - H&M
kurtka skórzana - house


6 komentarzy:

  1. Jaki masz rozmiar tych butow?
    Sliczne wlosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, rozmiar mam 38 i 2/3 ale normalny rozmiar mam 37,5. Tylko te buty tak dziwnie wypadają.

      Usuń
  2. Równiez uwielbiam chodzić w sweterkach i bluzach! :) Zdjęcia rewelacyjne - szczególnie te z dymem. http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post, zapraszam do mnie!
    www.fashionbypaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam Cię z fbl, jeszcze jak nagrywałaś filmiki z Pauliną :) Bardzo się zmieniłaś, na plus oczywiście :)

    pozdrawiam :)

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń