piątek, 4 lipca 2014

#4 SUMMER

Cześć 
No i jak zawsze spóźniam się z wpisem, za co bardzo przepraszam. Wynagrodzę wam to jakimś konkursem z fajną nagrodą. Wiem, że długo czekaliście - miałam wczoraj dodać, ale się nie wyrobiłyśmy z Pauliną, siedziałyśmy do nocy z tym i jak skończyłyśmy to padłyśmy od razu. Jeszcze wczoraj pojechałyśmy na zakupy pod wieczór i kupiłam buty w H&M, z których jestem bardzo zadowolona i bluzkę. Dzisiaj musimy pojechać znowu bo nie zdążyłyśmy kupić reszty. Wakacje się zaczęły, w pierwsze 4 dni byłyśmy w pracy i sobie trochę zarobiłyśmy, a teraz się opierdalamy. Od rana się już opalałyśmy, zaraz idziemy się ogarniać. Pytacie mi się też ciągle co robię w wakacje. Raczej nie da się na to odpowiedzieć, ponieważ moje całe wakacje to spontan. Ale pewnie jeziora, imprezy, spotkania, odpoczywanie, sesje. 

Cały czas myślimy z Pauliną nad NAGRANIEM FILMIKU/VLOGA na youtube, rozmyślamy nad powrotem. Chociaż z drugiej strony jak mamy nagrać coś to albo nam się nie chcę, albo coś wypadam. Mam nadzieję że w końcu się coś uda. Jeżeli macie pomysły jakieś na vloga, pytania to śmiało pisać do mnie na facebooku, asku, tutaj z wielką chęcią postaram się odpisać. Przechodząc już do sesji zdjęciowej to zapraszam do oglądnięcia + miałam napisać jakim aparatem robimy zdjęcia no więc sony alpha 330. 







































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz